تصادفات خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) قتل زن جوان به دست شوهر کارتن‌خواب | قاتل: پول موادمخدرم را نداد، جانش را گرفتم! جاده کندوان یک‌طرفه شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا تب دنگی به اندازه کرونا قربانی خواهد گرفت؟ | ثبت ۲ فوتی در ایران آسیب‌های آفرودسواران برای محیط زیست خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده توزیع دارو‌های غیرمجاز در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) چه کنیم که در خریدهای مجازی و اینترنتی سرمان کلاه نرود؟ سقوط جوان مشهدی در چاه پانزده‌متری+ جزئیات وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد: بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی فرهنگیان کشور تا پایان سال ۱۴۰۴ تحویل داده می‌شود + فیلم آیا می‌دانید چند رستوران‌ غیر مجاز در مشهد وجود دارد؟ خبر تکمیلی| ریزش ساختمان ۲ فوتی و یک مجروح بدحال بر جای گذاشت + تصاویر بازداشت قاتل سنگدلی که برادر را جلوی چشم خواهر به قتل رساند وزیر آموزش‌و‌پرورش: تعداد کل مدارسی که در این دوره تجهیز و ساخته شد، دوبرابر مدارس برخی کشورهاست عمو قناد از بیمارستان مرخص می‌شود (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) حریق یک کارخانه ایزوگام در جاده کلات (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: امیدواریم جهش مدرسه‌سازی در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند استاندار خراسان‌رضوی: رکورد ساخت کلاس در استان شکسته خواهد شد ریزش ساختمان سه‌طبقه در پاکدشت تهران یک فوتی برجای گذاشت (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) مرگ پسربچه سه‌ساله در مشهد بر اثر مصرف شربت متادون | بی‌احتیاطی والدین، پسربچه خردسال را به کام مرگ کشاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تمدید شد

  • کد خبر: ۱۶۷۹۵۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تمدید شد
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تا پایان روز شنبه ۲۰ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صدر سه شنبه شب با بیان اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز ۱۶ خرداد ماه موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که مجازین به انتخاب رشته بتوانند از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه تا پایان روز شنبه ۲۰ خرداد ماه نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند ...

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۴ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: ضروری است متقاضیان در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و انتخاب رشته کنند.

صدر درباره افراد مجاز و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس دفترچه و اطلاعیه‌های مربوطه، اقدام به انتخاب رشته کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->